26. august 2009

Bøger

Jeg har langt om længe fået læst Twilight serien. Dvs jeg har fået læst de tre i serien, som findes på biblioteket. Jeg kan godt se hvorfor de er så lånt ud, de er spændende og det handler om den store kærlighed. Jeg synes de er ok, ikke supergode men ganske underholdende læsning.

Jeg har til gengæld læst et par bøger, hvor jeg virkelig savner 3. del i serien. Det drejer sig om serien Dødens instrumenter. En vild spændende serie om 15-årige Clary, der overværer et mord. Da hendes mor forsvinder, opdager hun en fantastisk underverden med mystiske væsner, som kun hun kan se. Hurtigt hvivles hun ind i en voldsom kamp mellem ondt og godt, og en spændende søgen efter sin fortid.

I den serie er der også tale om den store kærlighed og kamp mellem de forskellige arter der findes på jorden. Jeg synes de er mere komplekse og interessante end Twilight, men det er selvfølgelig en smagssag.

Har du endnu ikke læst Twilight serien, så skriv dig op til den her og nyd mange timer i godt selskab med Bella og Edward.








Er du til spændende bøger og lidt uhyggelige bøger, hvor kampen mellem det gode og det onde når nye højder, så se at få læst Dødens instrumenter. Den første hedder Dæmonernes by nummer to er Den tavse by.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar