7. april 2010

Anbefalinger

Her på bloggen vil jeg gerne anbefale nogle rigtig gode bøger - jeg læser mange børnebøger og nogle af de bedste af dem jeg har læst på det seneste er:

Darkside og Blod af Tom Becker - en serie oversat fra engelsk om en hidtil ukendt og overset side af London - Darkside - som er en meget rå og voldsom del af byen, der styres af forbrydere af den værste slags. Normalt kan almindelige mennesker ikke overleve i Darkside, men det kan den unge Jonathan, som kommer dertil for at lede efter oplysninger om sin mor.

Beautiful Dead - Jonas af Eden maguire. Også en serie, hvor nr. 2 - Arizona - lige er udkommet på dansk. Jeg glæder mig til at læse den, når den kommer her til biblioteket. En kærlighedshistorie med levende , døde nogen midt imellem!!

Begge serie kan varmt anbefales til læsere fra 12 år.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar