8. juni 2010

Sidste dag i anmelderklubben for drenge

I går havde anmelderklubben for drenge sidste gang inden sommerferien. Da vi ikke længere kan sidde på 1. sal, sad vi i formidlingsrummet i børnebiblioteket og det var hyggeligt og dejligt. Der var andre drenge i udlånet, der var nysgerrige efter, hvad vi lavede, så måske var det en ide at bruge det rum efter ferien, så får vi måske nogle flere med.

Jeg fortalte, at det 3 gange i efteråret ville blive torsdage istedet for mandage og at jeg ville skrive til dem efter skolernes sommerferie med tider og steder for at mødes.

Derefter spillede de wii og vi havde det rigtig hyggeligt. De spillede sports resort - mange forskellige dicipliner - og bagefter guitarhero, hvilket jeg blev vældig facineret af. Jeg synes det så både svært og sjovt ud, men havde ikke lige mod til at prøve, fordi drengene var temmelig dygtige. Måske skulle jeg træne engang!!

På mandag er det så pigeklubben, der har sommerafslutning og det bliver helt sikkert også hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar