23. maj 2011

PyramidVille - på Facebook

Ahh...., tilbage efter en dejlig lang weekend. Det giver ny energi med en ekstra fridag og godt med sol og varme.

Det har nu ikke været lutter sol og udendørsliv, for jeg har selvfølgelig også spillet Facebook spil. Denne weekend begyndte jeg på et nyt spil - PyramidVille.

Ved ikke, men jeg har altid været vild med det gamle Ægypten, mytologien, hiroglyferne, miljøet osv., så da jeg så dette spil, måtte jeg bare lige prøve. Har du spillet Frontier Ville, så er det sådan set det samme spil, bare med div. varianter.

Du skal bygge en by, avle afgrøder og dyr, hugge træer, rydde området for græs og sten, udvide dit territorium osv. Hyggeligt tidsfordriv og dette spil er så flot i farverne og så simpelt at spille at selv helt små børn kan være med. Faktisk vil jeg mene, at børn fra 5 år - med hjælp, vil kunne spille dette spil.

Prøver lige at tage et par billeder, så I kan se om det er noget I vil spille :)

3 kommentarer:

  1. Great post,Thanks for providing us this great knowledge,Keep it up.

    http://word-cookies-answers.com

    SvarSlet
  2. I have read this above post its very nice for us thanks sharing ,great post.

    potaup

    SvarSlet
  3. This is likewise a generally excellent post which I truly delighted in reading. It isn't each day that I have the likelihood to see something like this picbear

    SvarSlet