5. juni 2009

Nedbrud

Ja der kan man bare se. I går på min aftenvagt, ville jeg lige skrive et indlæg her på børnebibliotekets blog, men så brød vores edb system sammen. Pludselig var der ikke længere forbindelse til internettet. Øv bøv. De lånere, der ville låne bøger, kunne ikke bruge maskinerne - og det kunne jeg heller ikke. Jeg måtte skrive stregkoderne op på et stykke papir, sammen med lånernes lånekortnummer og så har jeg udlånt det hele her til morgen. Heldigvis kom der ikke så mange, der skulle låne.

Nå - i dag lukker vi jo kl. 12.00 og så skal hele personalet på udflugt. Ikke kun personalet fra hovedbiblioteket nej fra alle Esbjerg kommunes biblioteker. Vi ved ikke hvor vi skal hen, så det bliver rigtig spændende. Sidste år var vi ved Vadehavet og vejret var godt, så det var en dejlig tur. Lad os se hvad ledelsen har fundet på i år. Det er altid spændende - vi er nysgerrige og gætter på alle mulige steder. Måske vil den, der skal skrive på mandag, fortælle hvor turen gik hen.

Vi er 3 personer på arbejde her på børnebiblioteket, så skynd jer at komme herind - vi skal nok stå klar til at hjælpe jer med at finde noget rigtig godt læsestof.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar