27. juli 2009

Regn regn regn


Så regner det igen - jeg er begyndt at savne solen og en rigtig sommerdag. I ved, den hvor temperaturen ligger på omkring de 25 grader - en svag brise og skyfri himmel. Min kulør er begyndt at blegne og vi er ikke engang færdig med juli måned.
Jeg var inde og se Harry Potter i går - rigtig flot lavet og meget spændende - men... På en eller anden måde virker filmen som optakten til slutningen - der var en del løse ender. Ellers er det for længe siden jeg så Føniksordenen. Men den er absolut værd at gå ind og se - og nødvendig, så man er klar til sidst til i række: Dødsregalierne - som kommer i 2 dele!!!! Jeg søgt i Google på last harry potter film og fandt denne side: http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows_(films)
Først del bliver udsendt november 2010 og anden del skal ifølge planerne slippes fri i juli 2011.
Det er også en tyk bog filmene bygger på. Det er vel ikke andet for, end at vi må væbne os med tålmodighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar