14. december 2009

Julegaver

Jeg elsker at give bøger i julegave, jeg synes der er så mange fede oplevelser ved at læse og dem vil jeg gerne give videre. Derfor får du lige et par gode ideer til gaver. De to bøger jeg har valgt i dag, er to super gode højtlæsningsbøger for både børn og voksne. Læs dem!

Anders Morgenthaler: Dyrefabler - ting på hovedet
Mød egernet John, hundene Anker og Jørgensen, strudsen Torsten og flodhesten Michelle Elba. Hør om strudsesnottere, dryptisning og fiskekæber! Første samling af dyrefabler. De er helt fantastiske og morsomme. Fortællinger vi allesammen bliver klogere af.

Du kan også låne den på biblioteket, se her om den er hjemme


Anders Morgenthaler: Dyrefabler - Hallo! Hvem slukkede lyset Kan giraffen Lennart sluge sin bror? Når fluen Heino alt på tre dage? Får verdens stærkeste bille, Ursula, fred til at læse? Og finder hunden Hubert venner? Lommefilosofi du bliver klog af. Anden samling af dyrefabler og endnu en gang er fortællerglæden stor og fyldt med humor.

Den kan også lånes på biblioteket, se om den er hjemme her


I morgen kommer jeg med forslag til et par gode billedbøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar