11. december 2009

Juletid og juleønsker

Jeg kan godt mærke det er juletid. Der kommer ikke så mange og besøger os på biblioteket, men stadig har jeg ret travlt, for der er meget der skal være færdig her sidst på året.

En af de ting jeg skal have lavet, er en ønskeseddel til nyt IT. Jeg skal have lavet en laaang liste over sjove ting, jeg gerne vil have til børnebiblioteket her i midtbyen. En af mine ønsker er flere pc'ere til dem der kommer på biblioteket og pc'ere til de mindste børn og guitarhero til wii'en i udlånet og fladskærme til vores wii og en playstation 3 og ...

Desværre er det ligesom alle andre ønskesedler jeg laver, jeg får ikke alt hvad jeg ønsker mig, men jeg håber på mange forskellige ting.

Har du lyst, så hjælp mig med ønskesedlen og fortæl hvad jeg mere kan ønske til børnebiblioteket. Det må også gerne være ønsker til et af de andre børnebiblioteker i Esbjerg Kommune, jeg skal sørge for at ønsket kommer videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar