28. marts 2011

Sikkerheds indstillinger på Facebook

Så er det min tur til at skrive på bloggen og jeg spekulerer som vanligt på hvad jeg skal skrive om, der er interessant nok til, at nogen gider læse det...??! :) Så kom jeg lige til at tænke på, at jeg lige har haft Facebook kursus og at jeg lige har hørt, at Facebook fra på fredag, begynder at anvende alle de billeder man har uploaded til sin profil, i reklamer på ens venners profiler. Det er lovligt og det stod med småt i vilkårene som man accepterede, da man registrerede sin Facebook konto. For at undgå spredning af dine billeder, gør da følgende: Klik på Konto Kontoindstillinger Facebookannnoncer vælg "ingen" i menuen og gem ændringerne. Gør dette både for oven og for neden. Nu skulle du så have lukket for brug af dine billeder i annoncer - pyh...!! Der sker ændringer hele tiden på Facebook. Det er bare med at holde øje og så tjække om alle indstillinger er som de skal være. Så, Play it safe!! Altid et godt råd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar