31. marts 2011

Sjovt spil til PS3

Jeg sider og kigger på spil til download til PS3 og har fundet en hel masse interessante titler som jeg godt kunne tænke mig at købe og downloade til den PS3 jeg har i udlånet. Ta´ et kig og sig mig så, om ikke det er rigtigt at "det ser interessant ud". Ville Du ikke gerne spille disse på biblioteket??! Critter Crunch har jeg selv prøvet og det er bare rigtig sødt, sjovt og meget vanedannende. Det vil appelere til især piger, men kan selvfølgelig spilles af alle børn fra omkring 4-5 år. The Undergarden er et helt vildt flot spil, synes jeg. Meget stemningsfuldt og zen agtigt. Jeg bliver helt afslappet af at se på det og høre musikken. Det gad jeg godt have selv :) Swarm - hold da op de er søde, men de kommer godt nok så grusomt af dage... Jeg har kigget på mange flere - det er det pokkers ved at finde de gode. Man skal igennem rigtig mange titler for at finde de bedste spil. Men, når man så finder det der er godt, så er det jo fantastisk. Spille disse på Bibliotekets PS3, ja??! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar