19. oktober 2009

Nyt udseende

Så har bloggen fået lidt nye farver. Jeg synes vi trængte til det.

For mig er efteråret en tid hvor tingene forandres. Jeg synes det bliver svært at stå op om morgenen, der er så forfærdeligt mørkt. Jeg synes også jeg føler mig mere træt hele tiden.

Det fede ved efteråret er, at det er nu helt i orden at putte sig ind i tæpper, finde en god bog eller en god film og så gemme sig der. Og det vil jeg gøre i den nærmeste fremtid. Jeg vil starte med at finde Narniabøgerne frem igen.

Serien om Narnia var mine højt elskede bøger, da jeg var barn. Jeg læste dem mindst en gang om året og jeg elskede at drømme mig med i bøgerne og leve der for en tid. Tænk sig hvis man kunne komme til et land, hvor man kunne tale med dyrene, hvor man kunne være helt og hvor man kunne møde Aslan.

Narnia-serien er på 7 bind.

  1. Troldmandens nevø
  2. Løven, heksen og garderobeskabet
  3. Hesten og drengen
  4. Prins Caspian
  5. Morgenvandrerens rejse
  6. Sølvstolen
  7. Det sidste slag
Lige en serie der er værd at gå i efterårsstemning med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar