20. oktober 2009

Wii spil

Jeg har haft gang i wii'en de sidste par dage. Det kan anbefales og tiden er jo lige til det. Så kom i gang med at spille og anmeld selv spil her på siden :-)

Det ene af dem hedder The munchables. Et spil hvor man skal redde 8 planeter i galaksen, der er invaderet af rumpirater. Det specielle ved disse rumpirater er, at de ligner grøntsager og de kun kan udryddes ved at æde dem! Man vælger at spille som enten Munchy eller Chomper, der begge har det tilfælles, at de har en emorm appetit. Oplægget til spillet synes jeg lyder okay, men jeg må indrømme at det var ikke lige mig at spille det. Historien er ikke for god, de små fortællinger i mellem spillene, er ikke ret gode og jeg synes grafikken er træls. Det positive er, at det er nemt at gå til også selvom det er på engelsk.


Se her om spilllet er hjemme på biblioteket eller du kan reservere det

Til gengæld blev jeg ret hooked på MySims racing. Til at starte med synes jeg det virkede lidt små kedeligt og lidt for barnligt. Det tog lidt tid at komme i gang. Min datter på 7 vil synes det er rigtig fedt, fordi man kan "lave sig selv", som hun siger. Det kan tage lidt tid, for der er rigtig meget man kan ændre på. Jeg endte op med en regnbuefarvet bil med hjerter og valgte selvfølgelig en pigesims. I fortællermodet kører man rundt i byen og hjælper sine venner, så man kan få gang i det store race, som man havde i gamle dage. Jeg blev ret begejstret for spillet og skulle lige igennem en bane mere. Jo flere baner man gennemfører jo mere kan man gøre ved bieln. Derudover er banerne af en sværhedsgrad, så jeg blev ved med at synes de var interessante. Kan absolut anbefales også selvom det hele foregår på engelsk.

Se her om MySims Racing er hjmme på biblioteket eller reserver det


Mit favoritspil i denne omgang er nu Boom Blox. Jeg ved ikke hvad der er med dette spil, men det fænger helt vildt. Det handler om at få smadret blokkene og det skal gøres enten helt vildt hurtigt eller meget perfekt. Jeg synes det er super underholdende. Jeg har også fået afprøvet multiplayerspillene i Boom Blox og det kan anbefales. Der er rige muligheder for at drille modparten, være helt vildt god selv, mens man samtidig skal passe på ikke at hjælpe den man spiller mod for meget. Der ligger mange timers spil her. Og jeg kan anbefale begge spil der er kommet.


Se her om Boom Blox er hjemme på biblioteket ellers kan du reservere det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar