23. oktober 2009

Weekend

Så nærmer tiden sig med raske skridt for weekenden. Jeg skal lige i gang med den sidste kursusdag og når klokken bliver 16 skal jeg holde fri.

Denne weekend skal gå med at arbejde i haven og få spillet lidt mere wii. Jeg er endnu ikke helt færdig med MySims Racing, så det skal nok lige have lidt timer.

Derudover skal jeg spille Disney Prinsesser med min datter. I spillet kan man vælge et mode, hvor man hjælper hinanden igennem det. Det er nu meget hyggeligt.

Mon ikke også der bliver tid til lidt sportsspil og Super Mario Galaxy.

Det er nu dejligt med weekend. Det er også i weekenden man har bedre tid til spise morgenmad sammen. Du får lige en lille opskrift på boller, der skal hæve hele natten og bages om morgenen.

½ l kold vand
1/4 pakke gær
1 tsk salt
1 spsk honning eller sukker
1 spsk olivenolie eller raspolie eller solsikkeolie
2 store håndfulde havregryn eller 5 kornsblanding
Hvedemel

Alt blandes i skål. Det skal ikke æltes i hånden. Dejen skal være meget klistret, men ikke flydende. Film over skålen og i køleskabet natten over. Næste morgen sættes bollerne med to skeer på en bageplade med bagepapir. Efterhæver ca. 10 minutter og sættes i en 200-225 grader varm ovn 20-25 minutter. Bollerne er færdige, hvis de lyder hule, når du banker nedenunder dem.

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar