17. marts 2009

Hits for Kids & anden musik

Endelig, endelig blev det min tur til at få Hits for Kids vol. 20. Har ellers ventet længe på den fordi reservationskøen var så laaaang. Og så var der jo også lige den der irriterende karens tid...
Men, nu er det som sagt blevet min tur.

På denne cd er der både Martin og Basim, men selv er jeg nu mest til September: Cry for you, Infernal: Whenever you need me, Chris Brown: With you og Jordin Sparks: No air.
Er det ikke sådan det altid er?? På en hel cd er der sådan ca. kun 3-4 numre man gider at høre. Sådan har jeg det i hvert fald. Og lige nu hvor jeg hører Chris Brown på min pc, hygger jeg mig rigtig meget med den gode musik og med blog skriveri :o)

Lytter du også til musik? Det gør du selvfølgelig – men hvad slags? Er det dansk musik a la X-Factor, hip hop, pop, rock eller en skøn blanding af dem alle? Bruger du både cdér og musik hentet fra nettet, fra fx www.netmusik.dk?
Og hvad lytter du det på – din telefon? Jah, mulighederne er mange – lad mig høre hvad du lytter til og hvordan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar