16. marts 2009

Online girls

http://www.y8.com/
Den anden dag opdagede jeg lige en ny hjemmeside med online spil for børn.
Jeg kom gående inde fra mit kontor og ud i børnebiblioteket, og i forbifarten, så jeg lige ind i en pc skærm og blev fanget af mange flotte og klare farver. En af de piger der er fast pc bruger hos mig (børnebiblioteket i Bramming, skulle nogen være i tvivl), sad og spillede et online spil jeg havde ikke set det før.
Det blev jeg selvfølgelig nødtil at finde ud af hvad var, så jeg spurgte, og det var altså hjemmesiden http://www.y8.com/.

Ved min egen pc på bibliotekarbordet var det fred og ro, så jeg fandt hjemmesiden med det samme. Jeg er altid interesseret i gratis online spil, især dem der er for børn. Og dem, har jeg opdaget, er der mange af.
Altså, jeg fandt y8 og begyndte at surfe rundt. Det første jeg prøvede var en af de mange påklædningsdukker, Ellament. En sød lille alf man skal finde tøj, sko, hår, øjne, baggrund osv. til. Altså, lige noget for piger :o)

Spiller du også spil på nettet? Hvad spiller du? Jeg kender allerede til Habbo, GSM, Rune Scape, Guppylife og flere andre, men jeg er altid meget interesseret i at finde nye gode online spil. Måske du kan anbefale nogen?? Skriv, skriv, skriv og lad mig høre :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar