3. marts 2009

Wii oui oui

I øjeblikket er vores store skærm til wii udlånt til voksenbiblioteket, vi glæder os til at få den tilbage. Vi har som nødløsning sat et fjernsyn op, så man stadig kan udvikle sine evner i forskellige sportsgrene.

Det er fedt at spille wii og vi gør det gerne her på biblioteket. Jeg er ret god til tennis (synes jeg selv) og vil helt vildt gerne spille. I perioder har jeg temmelig ondt i armen, fordi jeg forgæves forsøger at blive bedre til baseball og det lykkes ikke helt.

Jeg er vild med sportspillene, men min personlige favorit er nok Super Mario Galaxy, stærkt efterfulgt af Ratatouille. Jeg synes det er fedt at bruge tid på wii'en og låner en del spil med hjem fra biblioteket. Senest havde jeg GuitarHero med hjem og det var vildt. Hold k... jeg synes det var sjovt og svært. Kæmpede mig igennem på absolut begynderniveau, men det kræver en del øvelse at komme videre.

Tror hellere jeg må tage hjem nu og få øvet mig lidt mere i det wii.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar