8. april 2009

Farvel og god påske

Nej hvor skønt - jeg har fået lov til at gå tidligt hjem idag. Det er bare dejligt - nu har jeg ferie helt til 20. april. Kan I alle have en god påskeferie. Husk nu at vi har lukket på lørdag. Men men men I kan stadig nå det - der er åben helt til kl. 19.00 idag.

Jeg skal ikke noget særligt i ferien - så jeg håber på masser af godt vejr. Så kan jeg nemlig ligge ude i min have og læse alle de biblioteksbøger, jeg har hjemme. Jeg er gået igang med den sidste nye af Tamora Pierce - Kejserindens Vrede og jeg er helt ked af, at den snart er slut. Hun er bare god. Derudover er jeg ved at få læst alle Harry Potter bøgerne højt på lydbog. Det er mange år siden jeg har læst dem, for jeg købte dem efterhånden, som de kom. Jeg er nået midtvejs i Flammernes Pokal og synes bare de er gode og spændende. Det er mine ynglingsbøger sammen med Tamora Pierces. Jeg har også lånt nogle voksenbøger og der findes også mange gode.

GOD PÅSKE

1 kommentar:

  1. Hjemme hos os fik vi læst i påskeferien. Min datter på 6½ og jeg er gået i gang med at læse Erik Barfoeds "August tager billetten". Vi er begge meget begejstret for den første August bog "August går i glemmebogen" og den nye virker meget spændende. Jeg selv har læst den nye krimi af Lene Kaaberbøl "Drengen i kufferten" en god, men lidt uhyggelig voksenroman.

    SvarSlet