8. april 2009

Hej til endnu en dejlig solskinsdag

Jamen som solen dog skinner dejligt allerede nu her kl. halv ni. Jeg kan godt forstå, hvis alle børn og voksne helst vil være udenfor og nyde dette dejlige solskinsvejr. Vil bare lige minde om, at det idag er sidste chance for at komme på biblioteket inden påsken. Så hvis I mangler lidt underholdning til helligdagene, så kig ind til os. Ellers åbner vi igen tirsdag den 14. april kl. 10.00. Vi har altså lukket på lørdag!!

Jeg er klar herinde til at hjælpe med at finde de spændende film, bøger, og spil og det er jeg indtil kl. 14.30 sammen med Lotte og fra 14.30 til 19.00 er det Annette og Britta, der er klar til at hjælpe.

Jeg synes, det er dejligt, at det er blevet forår - det betyder så meget, at solen kommer frem. Alting går nemmere i solskin, synes jeg. Og man kan sagtens nå ud i solen efter arbejde, i al fald når man som jeg har fri kl. 15.00 Det er bare lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar