15. april 2009

Tre måneder til den nye Harry Potter film

Du kan jeg snart ikke vente længere. Jeg vil se den nye Harry Potter film, men må desværre væbne mig med tålmodighed, for den får først premiere d. 17/7. Det er hele tre måneder! Jeg synes det er urimeligt at skulle vente så længe.

Jeg har fundet denne trailer, kig lidt på den og glæd dig Harry Potter og halvblodsprinsen

I mellemtiden overvejer jeg at læse hele serien igen. Glæder mig allerede til at komme ind i universet og leve der de næste par uger...






Hilsen Karen

1 kommentar:

  1. Hej Bibliotekaren.
    Jeg må lige skuffe dig - du må vente yderligere 2 dage. Harry Potter og Halvblodsprinsen har først premiere fredag den 17. juli. Det er endnu mere øv for mig, for jeg rejser på ferie den dag og må vente yderligere 14 dage. Jeg glæder mig også og er faktisk i gang med at høre alle bøgerne på lydbog og er lige nu startet på Halvblodsprinsen.
    Hilsen

    SvarSlet