7. april 2009

God morgen, god morgen

Ja så er jeg frisk til en ny arbejdsdag her på børnebiblioteket. Endnu er solen ikke fremme, så måske komer der flere gæster i dag. Det håber jeg - vi har mange dejlige tng, der gerne skulle lånes ud i påskeferien.

For mit vedkommende starter dagen med, at jeg skal ud at pakke vores bogbus. Det betyder, at hvis der mangler nogle materialer til udlån i bussen, fordi der blev lånt meget ud i går, så skal jeg finde andre ting her i biblioteket og sætte det på plads i bussen. Normalt ligger der en seddel fra den bibliotekar, der kørte bussen igår. Ud over at fylde op, skal jeg også sætte alle de ting ud, som lånerne på dagens rute har bestilt og som er kommet hjem. Så kan de lige nå at få det til ferien. Jeg må hellere komme i omdrejninger, så jeg er klar til at hjælpe lånerne, når vi åbner kl. 10.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar