1. maj 2009

1. maj





Så er ugen, hvor jeg skal skrive på bloggen, snart slut.


. Idag lukker vi klokken 12 på alle bibliotekerne - og i det her vejr er det jo bare super.

Jeg tror jeg vil nyde det gode vejr - og læse en god krimi i min have... jeg er ret vild med at læse krimier

Læser du også krimier ? - her er lige et par ideer til nogle gode :

Lidbeck, Petter: Det mystiske hus. 11-årige Pella, Tyra og Siri bliver indblandet i nogle rockeres forsøg på at inddrive beskyttelsespenge fra butikkerne i Helsingborg.


Oskar K:Mikkel . I et forladt sommerhusområde møder Mikkel en efterårsdag Dres, en såret herreløs hund og en tynd ung pige. Faderens ligvogn er kørt ud over skrænten i skoven - og det kommer der en meget spændende historie ud af. Der er ialt 6 bøger i serien om Mikkel Det var bare et par forslag - og ellers må du jo komme og tjekke vores krimi udstilling.


Forresten - udover at læse bøger når jeg har fri - bruger jeg også en del tid på mit kæledyr - den lille sorte du kan se på billedet ovenover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar