13. maj 2009

Facebook



I dag er jeg sent på arbejde - helt til kl. 18.00 - rigtig æv. Især fordi det er så dejligt uden for, at jeg mest af alt bare har lyst til at være der hjemme med mine unger i sandkassen, mig selv med en god bog (og en kop kaffe ;o) ) og min mand der larmer et sted i haven med en eller anden maskine... Dybt suk.

Nå, men når man nu ikke sådan er hjemme når nu man gerne ville være det, så er det jo med at finde på noget sjovt at lave og lige netop i dag har været en rigtig god grine dag. Tænk at komme på arbejde og gå og grine en hel dag sammen med gode kollegaer - jeg tror virkelig jeg er ret heldig :o)

Noget af det vi har grinet af i dag er en lille "ting" på Facebook, hvor man kan få sit helt eget indianernavn. Og det er virkelig morsomt. Fx hedder jeg "Stepper med pandaer". Jeg er ikke videre letfodet, så det er faktisk ret morsomt :o)

Min kollega Lotte der også skriver på denne blog, kom til at hedde "Flydende dræbersnegl" - kan ikke rigtig se det, men grinede da helt pænt af det ;o)
Og sådan er der af og til noget sjovt at finde inde på Facebook.
Har Du også en Facebook profil? Tænkeligt, for jeg har opdaget at rigtig mange børn har en Facebook konto. Jeg synes jeg kan se at det der trækker mest, er alle spillene der findes der inde. Og så selvfølgelig det sociale. Det er det samme for mig og fordi jeg selv spiller div. spil, så har jeg flere gange kunnet hjælpe nogen af de store drenge her på biblioteket. Det er sjovt at hjælpe og så synes jeg at jeg kommer til at lære Jer bedre at kende fordi vi så pludselig har noget hyggeligt og sjovt samme.

Lige for tiden er der en der meget gerne vil vise mig hvor langt han er kommet i "Pet Society". Kender du det? Det er et sødt lille spil, hvor man får et kæledyr og i starten skal man designe det, så det kommer til at se ud som man har lyst til. Så får man et lille hus, et tv, en fodbold, et sjippetov, og en frisbee som man kan lege med. Meningen er så, at man skal lege med det og tjene penge, så man kan købe mad og ting til ens lille kæledyr. Et meget hyggeligt lille spil. Og hver uge kan man købe nye ting. Så det bliver ved med at være sjovt. Og så kan man jo konkurrere med vennerne om at komme længst og om at få råd til flest ting.
Du kan se mit lille kæledyr her - er han ikke sød??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar