7. maj 2009

Hemmeligheder

Så har jeg lige været til et hemmeligt møde. Et hemmeligt møde om hvad der kommer til at ske i børnebibliotekerne i løbet af efteråret. Og det bliver superfedt og man kan glæde sig rigtig meget. Hvad det er der skal ske, kan jeg ikke fortælle. Jeg må ikke. Der kommer en hel hær efter mig, men jeg kan sige så meget, at det bliver pissefedt.

Hvorfor fortæller jeg så om det??? Jo for at andre kan blive nysgerrige. Jeg lover at der bliver skrevet på bloggen så snart jeg må sige mere. Så snart jeg må, fortæller jeg mere. Glæd jer.

Hvad jeg må fortælle er, at nu varer det ikke længe, før vi går i gang med læsekampagnen. Læs alt hvad du kan og gerne mere til. Der skal faktisk læses rigtig meget for at vinde, for den der har læst flest sider, vinder noget...

Og nej jeg må og vil ikke fortælle om det andet endnu. ÆVBÆV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar