14. maj 2009

Gadgets

Jeg tror jeg er ved at udvikle mig til en rigtig gadget girl. I sidste uge blev min bil kørt i smadder så jeg nu er nød til at tage toget til og fra arbejde. Når jeg tager af sted om morgenen, så har jeg både solbriller og MP3 afspiller på øjne og øre og en smart ny mobil i tasken. Der hjemme og på arbejde vil jeg gerne have en anden sjov/ smart mus og skulle jeg være så helsig at få råd til en bærbar pc, så skulle jeg have en HP mini vivienne tam special edition lavet til kvinder. Det er et skarpt rødt design med fine, lyserøde og lilla blomster, og det beskyttende hylster, der medfølger, er i samme lækre design - uha, lige mig. Interesseret i at se hvordan den ser ud? Så følg dette link :
http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping/computer_can_series.do?storeName=computer_store&category=notebooks&a1=Category&v1=Mini&series_name=mini1000vt_series
Her på biblioteket kunne jeg godt tænke mig at få instaleret sjove computermus til børnecomputerne. Kunne det ikke være lidt fedt at spille med en mus der ser sådan ud?? :
http://www.pixmania.com/dk/dk/1950524/art/pixmania/tradlos-mus-street-mouse.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar